Inget plugg!!

Hejhej!
Idag gick jag upp vid halv 10. Skönt med sovmorgon ;) Sen vid strax innan 11 åkte jag till Sickla med mamma. Jag vaxade armarna på en skönhetssalong. Så nu är dom lena och fina :) Sen gick jag o mamma en kort runda i Sickla. Köpte en rosa blus/top elr vad det heter från Gina. Bild kommer senare kanske. Och mamma köpte oxxå en sak. Sen har jag bara varit hemma. Har inga läxor eller någonting vilket är underbart skönt. Så funderar på att skriva ett riktigt lång inlägg här på bloggen. Men frågan är om vad? Ni kan ju alltid slänga in en kommentar om det är något ni är sugna på att läsa om. Kan va åsiktsinlägg eller fakta elr nåt annat! :)
om någon timme ungifär så ska jag åka till min moster. Tänkte köra lite agillity med Frasse. Har inte gjort det sen förra året. Kameran ska med så kanske blir bilder oxå :) Och annars händer inget idag. Blir en härlig kväll hemma med familjen framför tv:en tror jag. Hoppas ni har en bra Lördag.

Tror ni han kommer ihåg hur man gör?! :) <3
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0