Igår var det måndag!

Igår va det en vanlig måndag i skolan. Från 8-16. Gjorde goda vaniljbullar på hemkunskapen. Hihi, åt nåågra stycken igår.. :D Efter skolan mötte jag upp Madde och vi tog bussen till stallet. Jag ville föja med och kolla när madde hoppade. Men först red Madde Greta för nästan första gången. Det såg jättefint ut. :) Och sen hoppade hon Madicken. Tog ca 500 bilder. Så kommer flera inlägg sen nån gång :) Madicken var oxå jäteeduktig igår. Hon hoppade fiint :) Stannade bara nån enstaka gång. Vädret var kanonfint oxå :D Ja det var väl lite kort om gårdagen. Bilder kommer somsagt senare. Kramar

ett litet smakprov :)
?

Kommentarer
Postat av: Madde

http://www.ponnysanning.se/?p=8281#respond - joo tack, vi märkte det liksom...



Fin sits på bilden förresten -.-

2012-05-22 @ 16:21:03
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0