Chill dag!

Hejhej!
Nu är jag redan hemma från skolan. Slutade tidigt eftersom de nya sjuorna skulle komma till skolan typ. Hade först spanska. Kollade på film igen. Sen bild. Då gjorde vi bara klart det man inte va klar med. Men jag va klar så satt o klottrade lite bara ;) Och sist hade vi svenska. då förbredde jag en redovisning. Så såg skolan ut idag! Slutade 11:D

Nu sitter jag i mitt rum och ska strax plugga so o matte. prov imorn. Senare åker jag till stallet med underbara Alice och vi rider våra uuunderbara medryttarpollar :) uteritt är det som står på schemat idag :) Så kommer bli awesome <3 Kanske fotar lite. Dock med mobilen eftersom minneskortet till kameran är försvunnet :/ Ska köpa ett nytt snarast!! :D <3
Uppdaterar er mer senare!

Fiina Madde o Madicken <3
Ha det underbart!
?

Kommentarer
Postat av: Madde

ASSÅ JOSSAN, JAG KÖPER ETT NYTT MINNESKORT TILL DIG! VILKEN SORT SKA DET VARA?? <3

2012-05-30 @ 14:08:01
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0