åhhh vad skönt med fredag!

Hej på er :)
Idag är det äntligen fredag. skönt. Jag är superglad oh faktiskt inte så trött :) haha xD sitter just nu och har biologi. Jag höll på att skriva på min hemtenta om ögat och örat men nu är den helt klar :) Så jag har inget att göra. snart har vi lunch. Sen matte, biologi igen och sist idrott. Slutar som vanligt vid 3. Idag ska jag inte till stallet eftersom jag var där igår istället. Så blir att ta det lungt och kanske hitta på något med någon. Lollo frågade om jag ville hänga med henne till stallet men jag orkar verkligen inte det. :( Det får bli en annan gång.

Igår va jag som sagt i stallet med Alice. Det var full rulle på ploglandet. Alla 5 hästarna skulle ridas av olia personer haha xD Men jag o Alice hoppade lite smått. Lite trångt när vi va så många samtidigt på volten. Men vi hade ett sockerbitskryss o ett räcke samt några bommar. Madicken var jätteduktig :) Satannade bara 1 gång o annars alla gånger utan att tveka. SÅ supernöjd :) även om jag rider som en kratta :/
image description
Nu ska jag gå o äta
ses
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur högt var räcket? :) <3

2012-05-12 @ 07:36:50
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Elinore

upp och ner!.....

2012-05-14 @ 10:53:22
URL: http://elinores.blogg.se/
Postat av: Elinore

upp och ner!.....

2012-05-14 @ 10:53:23
URL: http://elinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0