Våffeldagen

Hejhej!
hade nästan glömt bort att det är ju faktiskt våffeldagen idag! Så våfflor blir det till middag idag :) kanske tar kort på dom haha xD
Idag på eftermiddagen var jag på fotorunda. Superskönt ute. Tog lite fina bilder. Är ju ingen profsfotograt lixom. Men min morbor lärde mig lite mer om manuella inställningarna iaf. så det är bra :) dock va det något som gjorde att bilderna blev jätteljusa?! Så fick köra på auto oxå. lägger upp bilder på tidsinställt till ikväll iaf.

från google
skola imorn igen då. får se hur det går. liite trög i huvudet typ haha xD
Ska iaf gå o kolla om middagen är klar nu
ses :)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0