Söndag och Måndag

Hejhej!
Gårdagen började sämst. Går inte in på vrf. Men tack  alla fina personer som tröstar och bryr sig om, ni betyder <3
Dagen blev bättre och jag satt och pluggae hela tiden typ. Massa engelska. Sen ringde elli och frågade om vi skulle ses en stund och ta en promenad så vi möttes o gick till björknäs. Där träffade vi även Ebba. naajs :) Supervarmt och skönt ute nu så lagt undan min tjocka dunjacka och börjat med min alldeless förliten väst. Den duger. Sen vare bara hem igen och fortsätta plugga. Sen vid 7 kom mormor, morfar, moster o hennes man o lilla frasse och fikade lite hemma hos oss. naaajs :)
Idag är det måndag. Sovit för lite på sistonde så sjukt trött. Skolan va som vanligt. Hände lite saker på idrotten men det löste sig. :) Hade hemkunskapsprov som gick bra. Nöjd. Kommer nog få ett bra resultat där. Nu ska jag plugga engelska elr spanska. Kul liv jag vet. Men men
hare bra

förlåt men jag har bildbrist :/
puss :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0