Sommaren 2010

Sommaren 2010 är den sommar jag aldrig någonsin kommer glömma. Den sommaren var nog den bästa i hela mitt liv.

Den sommaren började med att jag gick på ridläger på velamsund för första gången. Hade sega Fabian. Det var ett superkul ridläger med en jättebra ridlärare och snälla kompisar. Det var där jag träffade Louise. Sista dagen på lägret bytte vi alla nummer o fb o sånt som man alltid gör. Men sällan att man träffar dom igen.

Tuva och jag på ridläger i sommras. (Har inte bilderna på mig ochFabian på den här datorn)
Men denna gången var det annorlunda. Bara några dagar efter lägret tagit slut frågade Louise mig om vi skulle ses. Något jag aldrig själv skulle vågat fråga då. Men vi träffades och cyklade runt lite och badade. Det var då vi insåg hur kul vi hade tillsammans. Båda älskar att bada, rida och va ute på sommaren. Så i flera veckor framöver sågs vi nästan varje dag och badade o hade superkul. Sjukt mycket minnen av knasiga saker vi gjorde då.

Tagen i bergen där jag o Lollo brukar vara ibland
Alla kompisar brukar ju lixom va borta på sommaren o där sitter man själv. Men jag hade Lollo heeela tiden <3

I början av augusti var jag och min familj i Turkiet. Det var sjuuukt vart och härligt. Det ända vi gjorde var att sola och bada. När jag kom hem träffade jag Lollo på en gång. Men efter några dagar skulle jag på ridläger igen.

lilla bruna jag i Turkiet
Så på min 13-årsdag åkte jag på ett till ridläger. Denna gången på Rocklösa. Hade sjuuukt kul där. Saknade såklart Louise. Men hade det bäst med hästarna.

Hästan Balett som jag hade under lägret på Rocklösa
Efter det återstod bara typ 2 veckor på det härliga sommarlovet. Dom veckorna tillbringade jag självklart med Louise <3 Det går inte att beskriva med ord hur underbar den sommaren var. Louise, du gjorde min sommar 2010 till en sommar som jag aldrig kommer glömma. Tack för att du fanns, och fortfarande finns <3

Finaste Louise <3
Nu i sommar ska jag och Louise på ridläger tillsammans på ett ställe där vi aldrig varit förr. Längtar och hoppas det kommer bli superkul. Älskar dig bästa cheyen <3
?

Kommentarer
Postat av: Lollo :) <3

Jag älskar dig också! <3 Sommaren 2010 kmr jag aldrig glömma, hur kul vi hade tsm, allt vi gjorde :D annars skulle jag bara suttit inne den sommaren xD Du gjorde min sommar 2010 oxå, längtar till ridlägret i sommar :) <3 Tack för att du fanns och finns :) <3

2012-03-24 @ 01:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0