Sjuk :(

hejhej!
Förlåt för att det inte blev nån riktig bloggning igår. Men hade iaf en anledning :)
Gårdagen började bra o så. Hade vår nya svenskalärare för första gången. Hon verkade jättebra :) <3 Efter lunch fick jag aaasont i hövet o mådde konstigt :S Men var kvar i skolan ändå. Sen åkte jag till stallet för att rida. vilket jag inte borde gjort med tanke på att jag mådde sämst. Så efter vi joggat igång hästarna ställde jag mig i ett hörn med Jackpot som jag red o väntade på att lektionen skulle ta slut. De andra hoppade. O jag typ frös asmkt o va helt blek sa min lärare. Så nu har jag lärt mig något: Jag ska inte åka till stallet o rida om jag inte mår bra :)
Sen när jag kom hem vid 6 slängde jag mig på sängen o sooooov till typ halv 10 på kvällen. Sen gick jag upp o duschade o gick o la mig igen.

Idag är det oonsdag. Hemma från skolan. 38,6 graders feber, ont i örat, ont i halsen o hängig. :( Så missade matteprovet idag :/ Mår nt så himla bra. Har typ sovit hela dan nästan ;) Får hoppas att jag blir frisk snart. Så därför åker jag inte till Madicken och rider idag :( Supersynd. Men men. Madicken får vila idag istället. O jag som hade länktat efter att få rida med Alice <3 Hoppas jag är bra tills på fredag iaf :D

har väl inte så mkt mer att säga. har inte hänt så mkt idag. Men hoppas ni har en bra dag :)

fiina Alice ochThure <3
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0