onsdag den fjortonde mars

hejhej!
Vanlig onsdag idag. började skolan 8 och slutar 3. elr så har dom ändrat vårt schema så vi slutar 5 över 2. Åker direkt till stallet efter skolan med Alice. Vet inte vad vi gör. liiite beslusångest haaha xD Skriver ett inlägg om gårdagens ridpass sen oxå. Har tagit med mina nya fiiina stövlar oxå. så tänkte kanske invika dom :) naaajs :D
sen ikväll MÅSTE jag plugga engelska. prov imorn vettu. Hoppas det går bra :)
Nu har jag bild. Men som sagt. kommer ett tidsinställt inlägg sen.

right now
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0