Nu är snart fredgane slut

hejhej!
Skolan idag var flummig. det är allt jag har att säga. :) Efter skolan åkte jag till stallet och red Madicken. Hon hade vila igår så piggelin och buuusig ponni ;) Blev iaf dressyr på volten. Superfin i skritten. Traven var lite springig i början men jobbade henne en stund så blev den oxå bra :) Galoppen var... lite halft galen ;) Bockade, sparkade, slängde med hövet osv ;) Men efter ett tag tröttnade hon och då gick det bättre. Men fortfarande inte kanon :/ Övade så gått som jag kunde på mina galoppfattningar. Inte katastrof längre men inte bra. haha xD bara fortsätta öva :) <3 Träffade även Thures nya medryttare. och vem var inte de? jo en tjej som jag gick på ridläger med i somras! haha ibland är världen liten. Så kommer bli jättekul på fredgar nu :) Idag var det första gången hon red Thure och vad hände då tro?! jo stackarn ramlade av :( Thure testade henne lite och gjorde ett stort bocksprång. och vipps så var han lös ;) gullen <3
Nu ska jag typ göra nåt haha xD <3
kram

finaste <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0