Monday

hejhej!
Första måndagen efter lovet idag då. Vad ska man säga om skolan? det funkade. lite segt bara. Nya schemat är typ nästan lika som det gamla bara att so lektionerna o svenskalektionerna har bytt platas. O lite annat. och så har vi fått mycket längre raster. typ 20 min mellan varje lektion nästan. vilket suuuuuger :( slutar hellre tidigare lixom. Men man får väl överleva det. det är typ 60 dagar kvar på den här terminen för er som ville veta ;)

Snart ska jag mamma åka till forum. Ska köpa nya converse. låga vita tror jag :) fick värsta vårkänslorna i morse när jag blev väckt. fågelkvitter o lite sol. så då tänkte jag inte ta tjocka jackan o nt vinterskorna. o så går man upp o ser att termometern visar -8 ^^ grejjt ;) så det fick bli tjockjackan men tunnare skor iaf ;)

åhh sommar! ge mig!! <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0