Gästblogg


Börjar med hemskaste bilden på mig. Just nu.
Awful, men såhär ser jag ut påväg till stallet + att mitt ena öga ser helt fuckat ut. 
+ att jag aldrig har flätor...


Hej! Tänkte försöka gästblogga ett inlägg nu när Jossan inte är hemma.
Ehm ja, Madde heter jag i alla fall, är 14 år och bor i Björknääs.

Är en hästtjej, minibloggare och pluggis, kan man väl säga. 
Går i Jossans parallellklass, 8D.



Bor i en helt vanlig villa med min familj. 
Mamma, Pappa, Bror.
Mellanmjölk, jag vet. 


Foto: ALICE

Det mesta av min fritid går åt till att vara i stallet, vilket jag är 5 dagar i veckan.
Har en egen ponny som heter Madicken, henne har ni säkert läst lite om. Som ni nog vet är Jossan medryttare på henne. 

Har ridit i åtta år, först 4 år på ridskola och sedan ridit privatponnyer de senaste 4 åren. 



När jag inte är i stallet försöker jag hinna med att hitta på saker med mina älskade kompisar. Det blir inte så ofta, men ibland så - plötsligt händer det, liksom


Hanna & Marika

Annars är jag minibloggare, driver min lilla blogg (www.madiccen.blogg.se) som handlar om ponnyn och då & då ett inlägg om annat som händer i livet. 

Har inte så mycket mer att berätta, är en helt vanlig människa. Står med två ben på jorden & två händer i luften. Älskar lov, det enda man ser fram emot i skolan. Sad but true,

Okej, ett sista fakta om mig. Jag suger på att gästblogga, vilket ni nog har märkt ;) 

Nu ska jag sluta tråka ut er, 
Tack Jossan för att jag fick gästblogga ett inlägg på din fiina blogg :D

/Madde
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0