lördagkväll

hejhej!
Idag har jag pluggat på eftermiddagen. fysik och spanska. har prov i de i veckan. Men kan allt hyfsat. :) Sen på förmiddagen var jag hundvakt¨åt frasse en stund medan moster va i stan o köpte skor. Frasse va supermysig idag <3 Om en liten stund ska jag sätta mig i soffan o ha en mysig lördagkväll :) o just det, sa fel igår. Det är earth hour idag o inte igår! haha xD

Måste bara få skriva några ord om ridpasset på Madicken igår! Asså hon var en dröm att rida <3 Bra bjudning, sammarbetsvillig, superform hela tiden osv. Hade tänkt öva på mina galoppfattningar lite men det var inget att öva på. Hon var nämligen suuuperduktig och jag me vänster galopp har nog aldrig vart så bra! så mjuk, lugn och skön. Brukar oftast gå fort och flängit. Men inte igår inte! hihi xD Höger galopp var bättre än den brukar men inte lika bra som vänster. Men jag är sååå nöjd med flickan igår <3 världens bästa pownni <3 <3 <3

Ha en bra kväll!

?

Kommentarer
Postat av: alice

SV; ja håller med... Han blir nog bra :) <3

2012-04-01 @ 01:07:52
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0