idag blir det plugga :/

Hejhej!
Torsdag idag. Just nu har jag svenska. vi ska skriva insändare till tidningar o jag har redan skrivt 2 så jag behöver inte göra nåt nu :) Låång o tråkig lunchrast. typ 1 o en halv timme. Slutar skolan klockan 3. Sen blir det hem och plugga engelska. bläää :( Kan iaf 80 av de nästan 300 glosorna :) en bit på vägen haha xD
okej det här inlääget blev jävligt seegt o tråk.

Sanna ocj jag nu. pallar nt vända på bilden haha xD

Igår efter skolan åkte jag till stallet med Alice. Vi red ut i skymmningen. skolen hann redan gå ner innan men det gjorde inte så mkt. Jag red barbacka ;) myys. Madicken va fiins flicka <3 skötte sig jättebra. liite tittig förbi Nora men annars super :) Det va snorhalt på vägen så det blev nästan bara skritt. O sen travade vi o nån galopp på volten. buusig ponni då hehe xD <3 o sen när vi hade ridit klart hände en aaasrolig sak. jag stog i stallet o gosade lite med Madicken och Alice med Thure. Alice lägger kinden mot hans mule och då frustar han till jättemkt! hahahha xD Alice blev helt närkletat haha xD Stackare :( asroligt.

Alice och Thure
Nu ska jag jobba lite :) <3
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0