Gårdagens ridpass

Velam: Var uppskriven på to the queen!!! En liten storhäst som jag aldrig ridit förut. Asdum i boxen. men det gick bra :) Före detta galopphäst, fullblod. Så piggelin och suuuperkänslig i munnen. kunde knappt ha någon kontakt för då gick det fooort. hon kunde knappt skritta. ville bara trave hela tiden. Övade mkt galoppfattningar. O det va hon ju grym på :) Drog i galoppfattningarna. men efter några språng lugnade hon ner sig. Så är nöjd för att va första gången på henne.

Madicken:
Lektioen på Madicken för Åsa gick Awesome. :) Försökte få fram Madicken ordenkligt på framridningen, skita i formen. Och det gick jättebra :) Så när lektionen började så hade hon bra bjudning och jag kunde ploka upp henne. Åsa ville se att jag hade övat på mina galoppfattningar så gjorde några från skritt i båda varven. Gick suuuper verkligen :) Passande att jag hade det på velam oxå ;) Sen gjorde vi lite skänkelvikning i trav. Gick först sådär men sen bätte :) Kan öva lite till på de :) Så va nöjd med ponnin efter <3

ej från igår
kände att jag var trött i hela kroppen när jag vaknade imorse. Ont lite här o var. :)
Kram

?

Kommentarer
Postat av: alice- ( fotograf).

SV; Ja verkligen ;) Galna som vanligt! <3 ;)

2012-03-15 @ 10:53:32
URL: http://egofotografen.blogg.se/
Postat av: Ep

Fett söööt<3<3

2012-03-16 @ 22:20:34
URL: http://www.emmapalmertz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0