earth hour

hejhej!
Sååå skönt med fredag idag! Skolan e rätt okej. Slutar vid 3. Sen blire att åka till stallet o rida Madicken. Dressyr på volten tror jag. Regnet öser ner nu så det blir väl med regnkläder idag oxå :/ Om det av någon anledning skulle sluta regna så ska jag inviga mina stövlar att rida i. :) Sen ikväll är det earth hour. Ni har väl inte missat de? haha xD Inte för att jag bryr mig så mkt om att släcka men iaf.
aja, nu ska jag plugga vidare med fysiken.
Bloggar senare kanske!
Kram

<3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0