blir hemma imorgon oxå

heej på er :)
Blir hemma från skolan imorgon oxå tyvärr. Gillar inte att missa saker. Hoppas på att vara frisk till måndag iaf :) Någon som har förslag på vad jag kan göra heeelt själv hemma imorn? har haft döööötråkigt idag :/ Jag har iaf bestämt mig för att jag ska orka åka en sväng till Madicken imorn :) Inte rida, men iaf mocka, pyssla om fröken o kanske ta en liten promenad. myyys hoppas jag :) Får se vilken tid det blir. Antingen på kvällen med mamma elr på dan själv.
jaja nu ska jag ha tråååk igen :/ Hoppas ni har ett roligare liv en jag just nu. annars lider jag med er haha xD
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0