torsdag

Hejsan världen!
idag var det chill dag i skolan. Körde charader (stav?) på svenskan, började städa skåpen på no:n, lekte lek på engelskan, hade lång lunchrast, intälld musik och sist so där vi fick tillbaka våra prov och kollade på film. Lämnade även in min dator. Så nu har jag en annan :) Det var väl de som har hänt. Sjöng för min bror i morse och ikväll ska vi ha kalas. så lite folk från släkten kommer hit och så. Det blir väl kul :) Jaa, har väl inte så mkt mer att säga nu. Kanske skriver ett inställt men annars hörs vi imorgon!
Kramar
image description
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0