Sveriges Nationaldag

Hejsan!
Idag är det nationaldagen och då är man ju ledig. Men har ändå rätt mycket att göra :) Vid 12 ska jag och min familj träffa farmor och vi ska gå och äta lunch på en resturang. Sedan åker jag farmor, pappa och mamma till stallet. Farmor har ända sedan jag började rida Madicken velat komma ut och kolla så nu får hon äntligen det. Så ska rida dressyr på volten ett tag. Inte så hårt elr något. Sen tänkte jag nog avsluta med att skritta en bit ute. Så det blir bra :) Får hoppas Madicken sköter sig när jag har publik haha xD
Sen efter jag ridit ska jag hem och baka 5 st smörgåstårtor till min brors födelsedag imorgon :)
Så det är väl det som jag ska försöka hinna med. Håller även på att lägga alla bilder och dokument på datorn på en hårddisk eftersom jag lämnar in min skoldator imorgon.
Igentligen hade jag tänkt att hinna till velam och kolla på maskeradhoppningen men det blir svårt :/
Hoppas ni har en bra dag!
image description
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0