Svar på tal


Fick denna kommentar tidigare idag så tänkte svara på den :)

Svar: Jag har oftast mycket att plugga på helgerna. Så därför hinner jag inte så ofta. Och när jag, som nu, inte har något att plugga har jag annat att göra eller så tycker jag bara det är skönt med lite ledig tid.  Jag är faktiskt inte med kompisarna från klassen och skolan så mycket på fridtiden. Förutom på lov. Jag vet inte riktgit varför. Och tro nu inte att jag inte har några kompisar, för det har jag verkligen av. Superunderbara vänner <3
Så som sagt, jag är med vänner när jag tid och ork på helgerna. Så ofta jag kan med framför allt finaste Sara <3

Hoppas du blev nöjd med mitt svar!
image description
friends <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0