stallet idag igen

Hejsan!
Jag kan verkligen int hålla mig borta från stallet! Åker ut med Alice idag vid halv 1. Och så kommer nog Madde vara där oxå. Idag blir det ingen ridning för min del, men ska fota Alice när hon rider och hjälpa Madde att packa allt till imorgon när hästarna åker. Så det blir kuligt :) Chilla galet i stallet med hästarna och goa tjejer är ju bara bäst lixom :) <3
Annars har jag inga andra planer för dagen.
 
Och när vi ändå är inne på hästar så kan jag berätta lite kort om lektionen igår.
På framridningen kändes Madicken inte dålig lixom, men inte jättebra. Lite sådär. Vet igentligen inte riktigt varför haha xD Men när lektionen hade börjat och jag hade jobbat ett tag kändes hon mer framåt och mer uppmärksam osv. Jobbade mycket med galoppen och att jag inte ska tränga med innerarmen o så. Har väl alltid gjort det så svårt att sluta. Men det gick faktiskt jättebra :) Sen fick jag blunda längs långsidorna, i alla gångarter, för att känna att alla 4 ben var på spåret. Gud vad coolt att man kände mycket bättre när man blundade. Det ska jag tänka på i framtiden att man kan kontrollera så. :)
Efter jag hade ridigt tog jag upp henne till boxen och hon drack typ halva hinken. törstig tjej ;) Och sen myste jag lite med flickan <3 Och sen åkte jag heeeem.
tog lite nya bilder i boxen men har inte laddat över dom till datorn än. Dom kommer!
Nej nu ska jag äta något innan jag sticker till stallet
Ha det bäst i sommarvärmen! :) <3
Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0