Söndag den tredje juni

Hejsan på er!
Äntligen har jag lite tid  vid datorn! :) Har inte suttit vid datorn sen i tisdags typ. Idag är det iaf söndag. Gick upp vid 9. Sen har jag typ inte gjort så mkt. Om ett tag ska jag nog äta lunch o sen ska jag o mamma baka hela eftermiddagen. Vi ska baka 2 tårtor och bullar till min dtorebror som fyller 18 år i veckan :) Så det blir kul. Annars händer inget speciellt.
Det är ändast 6 skoldagar kvar nu. varav 3 "riktiga" dagar. Alla prov opch inlämnr är gjorda så nu är det en chill vecka. Sen blir det ett välbehövligt sommarlov <3
image description
Sätter mig nu och skriver ett inlägg om de senaste dagarna och så. Kolla in här senare om ni vill!
Kramar
?

Kommentarer
Postat av: johanna

Är du aldrig mer vänner på helger?

2012-06-03 @ 13:36:15
Postat av: Madde

ÄNTLIGEN ETT NYTT INLÄGG :D <3

2012-06-03 @ 14:49:54
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0