Ridpassen idag

Hejsan!
Min dag har varit jättebra :) Vid halv 12 kom jag till stallet. Mockade, fixade Madicken och red sedan lite dressyr på volten. Till en början var madicken spänd, tittig och okoncentrerad på grund av att dom höll på att bygga på stallet. Så det lät ganska mkt. Men byggkillarna tog en paus när jag hade skrittat fram och slutade då låta. Så då började Madicken konsentrera dig på mig och det gick att arbeta henne. Gjorde lite halvstora volter som jag minskade och ökade lite då och då. Bra lösgörande. Fast Madicken var nt stel elr nåt men ändå ;) Gjorde även en del halter. Så det blev mest skritt och trav. Sen i slutet skulle jag bara ta lite galopp i både varven och det var nog en av dom bästa galopperna jag haft på henne! Sjukt kul :) Är verkligen sjuuuukt nöjd över fina flickan idag <3 behövde ett bra pass :) Sen avslutade jag med att sritta av en bit mot nora och tillbaka. haha, när jag hade ridit en bit mot nora kommer man till en äng. Då kuuuuunde jag inte hålla mig från att ta en liten galopp där ;) buuusigt xD
image description
image description
2 sötnosar i hagen idag <3 madiicken, alltid så fin på foton ^^
Sen så har jag även ridigt på velam. Valde Charlie <3 Vi bestämde förra gången att vi skulle ha höjdhoppning men så blev det icke :/ Jag som hade sett fram emot det! Men vi red iaf ut till pnnyhagen och så fick man dressyra lite hur som helt där. Charlie var mer än pigg men det va bara kul :) Och vet ni vad jag gjorde?! Jag, lilla JAG gjorde galoppombyten!!! Asså kan knappt fatta det!! :) Har aldrig gjort det förut och jag trodde inte änns att ridskolehästarna kunde det. Shiit vad coolt :D <3 Sa sen hejdå till Charlie. kommer inte få träffa honom på hela sommaren :/ <3

<3
Annars har jag bara varit hemma och tagit det lungt nu ikväll. Sjuukt sjönt med LOV! :D Imorgon är jag bara hemma hela dagen och sedan ska jag rida ut med den bästa Alice på eftermiddagen. längtar <3 Jaja, hörs imorn
Kram
?

Kommentarer
Postat av: alice

MINNN BEBISSS :D <3

2012-06-13 @ 21:07:07
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0