regn igen

Hejhej :)
Idag regnar det igen. Jag håller verkligen på att ruttna här hemma! Surt att typ alla kompisar är bortresta :/
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Jag har iaf planer på att stryka handdukar, gör allt för att tjäna pengar haha xD Sen ska jag även fetta in mina ridskor och kanske ta en springtur. Annars har jag inte så mycket mer att säga. Mina inlägg blir så himla ointressanta och trökiga :/ Men jag bloggar iaf lite :)
Jaja, hoppas ni får en bra dag!
miss ya <3
Har allvarlig abstenens (stav?)! Måste måste måste till stallet, SNARAST! Jag har inte ridigt på 1 heeel vecka. dööör :( <3
Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0