På bussen!!

Hejhej ;)
Sitter nu på bussen påväg till saknade fina Sara. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag ska iaf kolla när hon rider i eftermiddag :) och så har jag med mig badkläder så då kanske vi badar ;) jaja, det kommer bli kuligt :) jag ska sova hos henne så kommer nog inte blogga nåt för än imorgon.
Kan ju passa på att skriva lite i
Igår kväll!
På eftermiddagen åkte jag som sagt till stallet med Alice :) vi red ut hemmestarundan och det var sjuuukt mys <3 mkt mygg i skogen så både jag och Alice och hästarna blev bombarderade :/ har typ 100000 myggbett nu ^^ vi galoppade massor. Pigga och glada hästar :) madick rejsade i full fart, speciellt i galoppbacken ;) men inte mycket bock och spark iaf :)) när vi kom tillbaka var hästarna genomblöta av svett . Så vi bestämde oss för att duscha av hästarna lite. Jag och Alice va ju kungar på att använda vattenslangen asså... Haha nej men det blev lite kaos ;) men vi lyckades iaf till slut :)
Nu ska jag strax gå av bussen
Hörs alla söta :) <3
Ful bild, men såhär ser jag ut nu

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0