min första hela sommarlovsdag!

Hejhej :)
Idag vaknade jag vid 10. Låg kvar i sängen till halv 11 och sen gick jag upp och åt frukost. Sen kollade jag på en film och bara hade det chill. Och nu har jag just ätit lunch. Sitter fortfarande i mina sovkläder och har det bra :) Så skönt att bara slappa. Om någon timme eller så åker jag och möter upp fiina Alice vid Nacka t. Sen åker vi till stallet och rider uuuuut. Ska bli aaaskul och mysigt. längtar typ ;) <3 Så ser väl min dag ut. Uppdaterar er senare kanske om jag har något att skriva. och så kommer det även upp ett inställt inlägg i eftermiddag :) Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0