Lugn dag idag

Hejsan!
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Behöver det. Gick upp vid 10. Sen åt jag lite frukost och fixade lite saker och nu sitter jag här. Pappa ville att jag skulle klippa gräset så får se hur snäll jag är haha xD Sen vid 5 tar jag bussen till stallet. Dressyrlektion för bästa Åsa är det som gäller. Får hoppas att det går bra :) Sista gången på Madicken innan hon åker. Så kommer inte rida henne på ca 3 veckor :((( blää <3 Ska stanna lite extra och krama om henne lite och så oxå. hehe xD

Ska skriva ett inlägg om igår nu. Det kommer om en stund!
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0