Gårdagen

Skrev ju ett tidsinställt igår om vad jag skulle göra, vilket jag oxå gjorde!
Så åkte alltså ut till stallert på förmiddagen och hoppade med Madicken. Ställde fram en liten bana på 4 hinder ca 50-70 cm höga. Madicken var SUPERduktig verkligen! Har nog aldrig gått så bra med hoppningen! :D Hon hade sjukt bra bjudning och sög mot hindrerna. Hoppade utan att änns tveka. åhh världens finaste <3 Sen kom vi mot ett hinder i full glopp, det blev lite knas med avståndet så jag trodde hon skulle hoppa stort men instället lägger hon in ett till galoppsprång så hon hoppar typ rakt upp, stillastående. Jag var inte alls med på det så flög av och landade på ryggen. Som tur var hade jag västen på mig, men fick ändå lite ont. Hoppade upp igen och hoppade några gånger till. Sen avslutade jag. Var verkligen nöjd med flickan, trots att jag åkte av! :) <3

När jag var klar i stallet insåg jag hade jag hade jättebrottom till bussen. Jag sprang hela vägen och så ska jag bara gå över stora vägen till busshållplatsen, DÅ kommer bussen. :@ Ja där stod jag och var arg. Antingen sitta och vänta 2 h på nästa buss elr gå till hemmesta var alternativen. Så jag traskade iväg mot hemmesta. blev en rask promenad på ca 30 min med försmå skor ;) Där går ju bussarna oftare. Så tog iaf bussen direkt till Lollo, elr  ja, bussen gick sönder så fick stå och vänta 15 min på nästa. vilket flyt ^^ När jag väl kom hem till Lollo snackade vi ett tag och sen gick vi ut och körde kubb. Jag vann 2 av 3 gånger :D Sen tog vi lite jorgubbar och efter det gick vi till ett par berg som vi fotade vid förut om ni kommer ihåg? Satt där ett bra tag och bara snackade. Och etfer det gick vi promenad runt lite här och var i typ 1,5 h! Vi hade jättetrevligt och kul. Och sen gjorde vi lite annat och vid 7 åkte jag hem :)

från igår
Hade verkligen en jättebra dag igår! Har fortfarande lite ont i ryggen idag, men det ska nog funka ändå!
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Neej, stackare :o hoppas det gick bra i alla fall :) <3

2012-06-19 @ 13:26:23
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0