En regnig dag

Hejhej :)
Idag har det regnat sjuukt mkt. Men nu skiner solen :) haha xD
Vaknade iaf vid 10 av regnet. Sen vid typ 2 åkte jag och mamma till forum en sväng. Köpte present till en och ett par jeansshorts till mig själv :) Efter det åkte jag o mamma runt till några i klassen och lämnade tröjor. Lång historia, pallar nt berätta varför ;) Och efter det åkte vi hem och gjorde egengjorda köttbullar som vi ska ha på midsommar. Sen har jag varit lite med min tvillingbror och hans kompis. Vi har spelat spel osv. Har även ätit lite middag. Så har väl min dag sett ut. Har väl inte något mer att säga.

Nu ska jag messa lollo
ses
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0