dåligt väder? ooh ja!

Hej :)
Regn, regn, regn och mera regn. blåsigt och lite åska. Tur att jag slipper gå ut idag ;) Jag gick iaf upp vid 10. åt frukost och kollade på tv. Och för en stund sen satte jag mig här. Har kollar lite bloggar och så. Dagens planer är väl att inte göra så mkt. Inte gå ut i regnet typ haha xD Har fakriskt inget planerat. Mitt sommarlov är lite trist just nu. Ingen kompis är typ hemma och vädret suger. kuul ^^ Men om några veckor smäller det. då blir det skåne, åland och ridläger :) längtar sjukt mycket <3
 
Idgår hjälpe jag mamma i trädgården på förmiddagen. Sen efter lunch cyklade vi till mammas jobb och tillbaka bara för att se hur långt det var och hur lång tid det tog. Så cyklade 1,4 mil igår :) Annars tog jag bara det lugnt på kvällen. Sträckser en tv-seire på datorn haha xD
och bilder har jag inga nya så det får bli den här igen
Har igentligen ingen blogglust. Det händer ju kixom inget kul som jag kan skriva om. Nu fick ni iaf ett inlägg :)
Fast det här inlägget blev väldigt tråkigt men iaf ;)
Hoppas ni har det bra!
Kram <3
?

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Haha, nej vi har inte glömt något :D Tog till och med hit ländtäcke till ponnyerna :D Så det är luugnt :D <3

2012-06-25 @ 17:41:35
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: Madde

sv igen: Aa jag vet... inte så fint på bilderna :/ men de är helt borta idag, så det är skönt! Här finns ju inga myggor och sånt, så hon kommer nog inte åf fler under sommaren :D <3

2012-06-26 @ 10:33:09
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0