Lite bloggning!

Hejhej!
Nu sitter jag äntligen vid datorn och kan skriva lite!
I tisdags kväll kom jag som sagt hem från ett underbart skåne. Det gick jättebra att flyga själv och så :) Veckan i Skåne var superbra :) De "städer" vi besökte var Ystad, Löderup, Simrishamn, Sandhammaren, Kivik och så bodde jag ju hos Madde i Borrby. Jag och Madde hade väldigt kul ihop. Ibland nästan lite för kul hahaha xD Vad vi gjorde på dagarna var att ta hand om hästarna och rida, chilla, var hos Maddes mormor och morfar, åka till olika ställen, Falsterbo horse show och massa mer! :) Vädret var sådääär. Kallt och blåsigt. Och så regnade det ibland oxå. Ingen direkt värmebölja. Badade inte en ändå gång med tanke på att det vare 10-15 grader i havet! Shiit det är ju helt sjukt kallt! :/ Jaja, jag är iaf helnöjd med veckan i Skåneland och hoppas på att få komma tillbaka någon gång. Tack alla! :D <3
Massa bilder från falsterbo kommer att komma, dock vet jag inte riktigt när. Andra blider kommer oxå!
En bild på den finaste c-ponnyn på falsterbo, foto: Madde
 
Igår spelade jag fotbollsgolf på förmiddagen med familjen och moster. Jag kom på en sjätteplats av sju haha ;) Men det var kul att spela :) Sen fikade vi med en glass och sedan åkte jag hem. Var hemma en snabbis och sen cyklade jag hem till Lollo. Sjukt kul att träffa henne! Var ett tag sen <3 Vi satt ute och snackade massor om allt mellan himel och jord och sen cyklade vi till en sjö för att känna på vattnet. Där var det jättevarmt! Synd att vi inte hade badkläder :( Kvällen spenderades hemma med familjen <3
 
Idag, på förmiddagen, åkte jag och mamma runt och letade efter gummistövlar till mig. Efter lite letande hittade vi ett par på Rusta (haha xD ) som passade. Vi slank även in på Hööks och där köpte jag ridhandskar, 2 par ridstrumpor och en tröja att rida i. Det var mycket rea så tänkte köpa en sån där go for gold-tröja, men det fanns tyvärr ingen i min storlek :( Sen åkte jag med familj till mormor och morfar på lunch och sen badade vi även i havet. Det var sådär varmt. Och nu ikväll har jag bara chillat vid tv:n.
 
Sådär nu har ni fått en liten uppdatering vad som händer i livet. Saknar Skåne, Madicken och Madde sjukt mkt nu! <3
Här har ni Madde och Madicken med den nya outfiten som köptes på Falsterbo!
Och nu kommer jag inte uppdatera er på ett tag. Jag kommer befinna mig på några sköna stränder eller nåt så kommer inte sitta vid datorn :) Gör några tidsinställda så ni har nåt att läsa iaf. Har ju redan tappat många läsare...
Ha det bäst! Kramar
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Äntligen update!!! Tycker du borde bli lite bättre på det, faktiskt!:D var i alla fall superkul när du var här :) <3 saknar dig &ditt babbel... Tomt här ju! :) <3

2012-07-19 @ 23:21:43
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0