Home sweet home

Borta bra men hemma stallet bäst! <3
Hejhej!
Nu är jag hemma efter en fantastiskt vecka på Åland! Av olika anledningar ville jag inte skriva det innan. Jag har haft det jättebra :)
Min familj och Moster, morbor och lilla Frasse har bott i ett hus på landet på Åland med sjöutsikt. På dagarna har vi besökt olika platser, gått upp i utkikstorn, fikat massor, spelar kort och volleyboll samt mycket mycket mer! Vi spelade även minigolf 3 gånger och en av gångerna vann jag! :D Första gången någonsin. Det var jättekul haha xD Vi var i princip överallt på Åland. Åkte i alla väderstreck. Jag visste faktiskt inte att Åland består av ca 6000 öar. Jag trodde det var typ 1 stor ö. Men brorar fanns över allt. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga så sätter punk här.
En av många bilder som togs på Åland. Fler bilder kanske kommer dyka upp!
Nej bäst att stänga av datorn innan blixten slår ner, det åskar så här nu.
Kramar på er! <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0