Helgen!

Hejsan på er!
Vill börja med att säga förlåt för att uppdateringen inte har varit den bästa. Men jag skyller på att jag helt enkelt har annat att göra under sommarlovet ;)
Idag gick jag upp vid halv 10. Var på rätt dåligt humör redan när jag vaknade. Inte alls kul! Åt ingen frukorst eftersom jag ite var ett dugg humgrig. Sen åkte jag med mamma och pappa o tvillingbror till Ikea. Vi skulle köpa ny garderobsdörr till henke o lite annat smått och gått. Kom hem utan garderob men med en skohylla och massa lakan och örngott. :) Så för min del blev det bra :) Blev oxå på bättre humör av att göra något :)
Sen kom vi hem vid 2 och åt lite snabb lunch. Va inte hungrig då heller :/ Men tvingade i mig lite. Efter det åkte jag och mamma och lämnade vår gamla tv till Sara och hennes familj som ville ha den. och etfer det åkte vi ut till ploglandet och hämtade mina ridkläder och lämnade nycklarna till Ulrika. Sen har jag bara varit hemma efter det. Har lagt fram det mesta av det som ska med till skåne på tisdag. Tyckte det blev jättelite! Typ första gången haha xD Åt ingen middag heller :O Var inte hungrig. Så har i princip knappt ätit något idag. Jätteskumt...
 
Igår var jag bara hemma hela förmiddagen och såsade. Sen på eftermiddagen åkte jag och min familj och spelade minigolf i stan någonstanns. Jag kom tvåa! :D Sen tog vi en lite härlig stadsvandrig vid vattnet. Myyys <3
Har tyvärr inga nya bilder på datorn så ni får en från arkivet!
 
Nu ska jag gå och snacka med min mamma som just kom hem!
Hörs imorn
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0