Full rulle idag!

Hejhej :)
Om en stund kommer Ulrika och hämtar upp mig. Jag ska nämlingen med henne idag när hon ska provrida 2 hästar för eventuellt köp. Så mitt uppdrag är att vara stöttande och att filma hennes ritter. Så det blir superkul :) Ulrika ringde mig i gårkväll och frågade och eftersom jag ändå inte hade några andra planer blir det superbra :)
För er som inte vet så är fiiina Greta såld. Hon åker någon dag den här veckan... Buhuu :( Så därför kollar Ulrika efter nya hästar iaf.
Sen om jag orkar, åker jag med henne hem och rider en sväng på Curre igen. Tror jag rider ut. Så blir mycket stall imorgon och även dom närmsta dagarna. awesome! :D <3
Jaja nu måste jag fixa det sista innan jag blir hämtad.
kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0