Falsterbo horse show

Hej! Tidig morgon idag oxå. Gick upp vid 6. Jag har sovit som en gris haha ;) nu sitter iaf jag och Madde och maffia mamma i bilen påväg till Falsterbo horse show. Kommer bli grymt kul idag :) Madde ska shoppa ihjäl sig på mässan haha xD vi har typ gjort lite schema vad vi vill se och när vi kan handla. Vädret levererar med regn vilket är tråkigt. :/ men det skulle inte regna hela dagen. Bara resten av veckan när jag är i Skåne ^^ Kan ju säga att gårdagen var jättebra :) jag och Madde red ut barbacka, jag på madick och Madde på Thure. Det var suuupermys <3 roligt att rida saknade ponniskrutten igen <3 Nej nu ska jag lägga bort telefonen! Ha en bra dag :)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0