tisdag

hejhej!
om en timme eller nåt kommer Sara hem till mig. vet inte riktigt vad vi ska hitta på men antagligen nåt kul :) sen i eftermiddag rider jag på velam och sara hänger med. Vi fick önska hästar sist så önskade Charlie såklart <3 får se om det bli han elr inte. Vi har iaf hoppning. och efter de så åker jag till Madicken. Dressyrlektion för Åsa är det som gäller. Hoppas det går bra. Sara hänger med dit med (tror jag iaf) och sen åker vi hem till mig igen. Hon sover här inatt oxå. Ja, så ser min dag ut. Kommer nog inte hinna blogga mer. Så hare gött

gammal bild på Sara <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0