skoooolan

hejhej!
sitter med Jeanette och Sanna i skolan o gör inte så mkt. Vi har håltimme till kvart i. Har just haft matteprov och det gick awesome! :) fett stolt :D nej men iaf. Idag slutar jag vid 3. ska bara hem o chilla. behövligt. fast jag vill åka till forum o shoppa lite. men vi får se. Har inget mer att säga om dagen så skriver vad som hände igår oxå:

Igår var det då onsdag. skolan va sjuuukt seg o boooring. Som vanligt på onsdagar. Skyndade hem o åt lite mellis o sen åkte jag till hudläkaren. Va där för att kolla varför det kliar asmkt i hårbotten. o nej, jag har inte löss. Så fick några droppar typ. Sen skjutsade mamma mig till Madicken. Jag o alice va där tsm o så. Red barabacka, som lite omväxling. Tänkte att det inte skulle va nåt hårt pass elr så o typ bara chilla o busa lite. Men miken gick i superbra form och va inte alls busig. Kanske för att dom går i gräshagen nu och kan springa av sig ;) Men alice skulle hoppa lite men inte jag. Fast jag blev så sugen när hon gjorde de så var ju bara tvungen. hehe xD fast hindrerna va superlåga. Så hoppade/travade över lite höjda bommar några ggr oxå haha xD Men miken va duktig o tyckte att det va kul. :) Okej nu blev det är väääldigt långdraget men läs om ni pallar ;)

jag o jeanette nu. orkar nt vända på bilden-.-
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0