regn, regn och mera regn

tjenare :)
som ni vet så har jagvarit i stallet idag. red dressyr på volten i spöregn och blåst :( Både hon och jag var genomblöta efteråt. Men det gick iaf väldigt bra. hon var stel i början men jag gjorde mkt lösgörande så hon blev mjuk och fin. Gjorde även många galopfattningar. Först ville hon inte alls fatta vänster galopp, men efter ett tag gick det super. fick till många fina fattningar till slut :) trots regn och blåst är jag nöjd :) sen när jag skulle hem så va jag nästan vid busshållsplatsen när jag ser att bussen åker förbi :( så antingen stå där i regn o vänta 1 timme på nästa elr gå till Hemmesta. Valde att gå till hemmesta med tung väska o blöt jossan. Det är typ 3 km dit oxå. så när jag väl kom dit åkte just en annan buss där oxå. typiskt. Så fick stå o vänta i 10 min. o självklart missar jag bussen i gurra oxå -.- så där fick jag stå i 25 min. men till slut kom jag iaf hem :) 
kram
 

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0