nu har sara åkt hem

tjenare! :)
nu har Sara åkt hem. vi har haft det kul som alltid <3 idag har vi typ chillat, snackat, pysslat, kollat på tv o lite annat :) ikväll ska jag bara va hemma o ta det lungt. inte gå o lägga mig för sent hade jag tänkt.
igår va Sara oxå har som sagt o på dan gjorde vi kuliga grejjor ;) sen åkte vi till Velam. Hade Charlie, vi hoppade. som jag skev innan. o såklart bara för att ridlärarn sa sista hoppet ramlar jag av. ^^ stukade lillfingret så har ooont i de nu :( svullet e det oxå! hoppas ni tycker synd om mig Sen direkt till Madicken. Dressyrlektion för åsa och det gick rätt bra :) stel i början, men sen mjuk och fiin. mkt galoppfattningar nu oxå. vissa blev bra, vissa inte. ibland är det omöjligt att fatta vänster galopp på henne. Men till slut funkar det alltid :) <3
nej nu orkar jag inte skriva mer!
hare bra
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0