Nu är ja hemma

hejhej!
Nu är jag hemma från skolan. elr kom hem för typ 40 min sen. Bra dag idag. Asså blev fett yr i hövet på slöjden :S fast det gick över :) Hemkunskapen gick braa :) gjorde ju praktiskt prov, lasange. inte för att skryta höhö, men gjorde bäst av alla i klassen :)))) <3 haha xD slå den ni ;) Sitter o skajpar med sara. vi bestämmer om helgen. ska sova hos henne :) <3 naaajs :D
Ikväll vill jag åka till forum, fast vet inte om mamma pallar. tänker inte åka själv. behöver shopa liite ;) Vi får se. men ha en bra kväll!
puss :*

haha söööt <3 nej men tog bilden från Madde hihi xD
glöm inte frågestunden!!!!!!!! :D
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0