niiiice dag :)

hejhej!
Idag blir det en najs dag hoppas jag. Slutar redan 11:15 imorn för att nya sexorna kommer o hälsar på. Så då åker jag o Madde till stallet. Lunchar hästarna så fort som möjligt. Sen mockar vi o fixar hästarna. Jag rider Madicken o Madde på Greta. Vi rider ut en sväg och när vi kommer tillbax fixar vi Greta o släpper ut henne. Sen fixar vi Miken fiin med lindor, vitt schabrak o fin tröja till elr nåt. Knoppar henne oxå :) o så går vi typ till nån äng, elr på volten o fotar varandra ;) kommer bli feeeett mys. Hoppas på att vi hinner allting innan det blir mörkt bara haha xD jag tar med mig äggmackor o varm blåbärssoppa oxå (Y) <3
Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer ha! :) <3

(tidsinställt)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0