Några saker ni kanske inte visste om mig!

* Jag tycker själv att jag är kort, fast jag typ inte är det.. (är 165 typ)
* jag har hållt på med många olika sporter i mitt liv: gyma, dans, simning, fotboll, ridning, ishokey o några till!
* jag är bra på att gnälla ibland..
* Onsdag kommer bli bäst! :D <3
* Det ämne jag hatar mest i skolan är bild :(
* Jag tycker mitt rum är för litet, fast ändå mysigt på nåt sätt ;)
* jag skrattar åt mina egna skämt ibland haha xD
* Den bästa grenen inom ridning tycker jag är teränghoppning, ändå är de det som jag gör minst tyvärr <3
* Jag vill inte bli vuxen, det är ju så sköt att va barn/tonåring ;) (oftast iaf)
* Jag har aldrig vunnit nån sån där stor chokladkaka elr nåt på grönan elr andra ställen :(
* När jag var yngre samlade jag på sudd, har kvar alla nu hehe xD
* Jag hinner nästan aldrig träffa kompisar efter skoltid vilket är synd <3

Där fick ni lite onödigt fakta om mig såhär på kvällen/natten!

Puss :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0