mysig dag idag :)

hejhej!
Första inlägget det här året nu då. Hoppas att detta år kommer bli grymt. känns så.
första dagen idag på året har vait underbar! vid strax innan 10 kom maddes mamma o hämta mig o så åkte vi till stallet. hon red Garbo, jag på Madicken och Emelie på Thure. Vi red ut en lång runda förbi Tuna o sen provade vi en ny stig o skogen o tillbax genom industriområdet. Hur  mysigt som helst va de. Va väldigt hårt så det blev mest skritt, men lite trav oxå. Madicken skötte sig jättebra :) blev lite busig en gång när vi skulle trava men annars super <3 När vi kom tillbax släppte vi ut dom i gräshagen. o shiit vad gladas dom blev. gullisar <3 O så skulle vi mocka oxå. Hästarna hade trampat runt jättemkt under natten när alla raketer va så det tog 40 min att mocka 1 box! hehe xD stackare. Kom hem vid halv 3, åt lunch och nu sitter jag här. Ska gå och ta ett varmt och skönt badnu hade jag tänkt <3 första dagen på året kunde fakiskt inte bli bättre! :) <3
här kommer 2 bilder från tolvslaget:


inga höjdarbilder direkt
kram
?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Bilden längst ner var ju jätte fin! :)



BTW vi måste ses snart <3

2012-01-05 @ 22:13:33
URL: http://ellenochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0