Mattelektion igen

hejhej!
Vanlig tisdag idag. Skolan e lite jobbig men jag övelever. Sen till Velam o rida. Red ju inte där förra veckan så va ett tag sen nu. Skulle igentligen rida lektion för Åsa på Miken efter. men Miken är lite svullen i ett ben så tar det lungt den här veckan. Så blir det förhoppningsvis lektion på henne nästa vecka :) Måste även plugga lite ikväll. Har 2 prov nästa vecka.

jean o ja nu ^^ pallar nt vända bilden :)
O jsut det. va i forum igår. köpte ett par svarta jeans. Fast venne om jag ska ha kvar dom. menmen. Hann inte va där så länge, så hittade inget annat. Men ha en pra tisdag!
Puss :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0