lördag

hejhej! :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp vid 10 o åt frukost och sånt. Har plockat undan alla julsaker med mamma och bakad cheseecake :) skönt att va hemma o chilla idag efter första veckan i skolan. :)

Igår vare skola somvanligt. Jobbiga lektioner. Sista lektionen va idrott o vi körde styrka. asjobbigt eftersom jag inte är så vältränaad ;) Har träninsvärk idag haha xD Åkte sen till Madicken och red. Madicken var mer i luften än på marken på grund av blåsten. Så det gick inte att jobba henne så mkt. Va ju fredag den trettonde så trodde jag skulle flyga av, men lyckades hålla mig kvar :) Fast det var väääldigt nära flera gånger. haha xD

kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah, jag höll oxå på att ramla av i torsdags... Knäpp hästiss ;) <3

2012-01-14 @ 15:02:48
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0