Helgen

Hej på er!
Igår var det en superbra dag. Gick upp vid halv 8 o Louise kom och hämtade mig vid kvart över. Vi åkte till velam och lollo red. Hon fick santos som hon typ hatar. stackare :( men det gick bra där iaf :D Sen åkte jag med lollo hem och vi spelade mariocart, bakade superduper goda kakor, åkte pulka, snackade, jag lärde mig lite piano, spelade kort osv. Hade jättekul och trevligt hela dagen. Sen kom mamma o hämta mig o vi köpte pizza. Smalt ja. Hade en mysig kväll vid tv:n och en liten stund vid datorn.

Idag hade jag lite sovmrgon till 9 ungifär. chillade på morgonen. Sen städade jag mitt tum lite snabbt och gjorde spanskaläxan. Kan den nu :) om en stund ska jag till mormor och morfar eller moster. Mamma ska kompiera några papper där så tänkte hänga med :) Annars ska jag nog bara va hemma och chilla. o just de, jag mamma och pappa bokade en resa idag oxå :) viska till Cabo Verde utanför afrika där vi va 2006 fast inte till samma ö. Kommer bli aaaasnajs :) längtar redan. Fast det är inte förens i höst... hehe xD
Puss och kram

?

Kommentarer
Postat av: alice- ( fotograf).

SV; tack! :) Jag kan berätta i stallet! :) <3

2012-01-29 @ 16:41:46
URL: http://egofotografen.blogg.se/
Postat av: Louise :) <3

hade verkligen superkul med dig! :D <3 haha tur att vi inte krockade med den där stenen haha xD <3

2012-01-29 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0