gårdagen

tänkte ta och skriva om igår. failade lite med mitt inställda inlägg haha xD
Kom till skolan. läraren kom inte så börjar med håltimme. sen bild och 30 minuter so. Slutade 5 i 11. Väntade på Madde och sen körde mammi ut oss till stallet. lunchade, fixade hästarna och red ut en snabbis till en äng. lite trav o galopp där. asmyys. Miken va pigg och glad som vanligt :) sen tillbax till stallet, släppte ut Garbo och fixade Madicken fiin med knoppar, vitt schabrak, vita lindor osv. Madde red en stund på volten. jag fotade. Sen red ja´g på volten o madde fotade. När madde red var Miken fiin o när jag red så vet jag ärligt talat inte vad som hände?! typ sur elr iaf kameldansade fram. så kan det gå ;) nya tag imorn! :D Bilderna blev såådäär. det blev mörkt fortare än vi tänkt oss så det blev suddiga och oskarpa bilder mest. Men kan visa er nån elr några :) Sen tog vi in de andra hästarna, gav dom mat och tog bussen hem. Var i stallet totalt 5 timmar igår :) tyckte det var superkul och mysigt och hoppas Madde oxå gjorde de :) <3

lånade maddes BÄSTA stövlar! kääääärlek till dom <33333333
puss :*
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, det var superkul ;) Jag var lite galen bara, men det är jag alltid så aa ^^ Hahah <3

2012-01-19 @ 22:30:53
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0