dagen ridpass o lite annat

hejhej!
ooooommmmaaaaaaaggggggaaaaaaaaaddddd vad bra det gick att rida Madicken idag! :) <3 asså det va sjukt länge sen det gick såhääär bra. okej, det brukar gå bra men inte alltid toppen. det är sånt här som gör att man bara vill fortsätta. love <3 Madicken var pigg, glad och framåt. Hon hade vila igår så kanske va därför? lite stel, men det fixade jag snabt med lite lösgörande. Formen höll hon kanon hela tiden. Galoppfattningarna blev suuper. Väl i galoppen blev hon aaasglad o bockade lite då o då. haha gulle xD Men såå sjuuukt nöjd. kärleeeeeek <3 en sak som inte var lika ful var att madicken fiina oranga täcke va helt trasigt på korset. Stackars madde haha xD :/

skolan va rätt chill. Vanliga lektioner på förmiddagen och sen åkte vi till riksdagen. Det va kul att se hur allt såg ut där osv. Slutade tidigare idag. istället för 15:15 så slutade jag 2! så då kom jag tidigare till stallet. :)
Nu har jag just kollat klart på the voice sverige. Haft lite fredagsmyys och så.

looooove <3
puss och kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0