chill dag :)

hejhej!
först vill jag bara säga tack sanna som gästblogade på min blogg :)

idag var det en väääldigt jobbig dag i skolan *hosthost*. Började kvart i 9 med matte. fast lärarn kom nt så vi satt bara o snacka om annat :) sen hade vi svenska o då läste vi bara i boken. o efter det hade vi 10 minuter spanska :) Så inte direkt ansträngade. Slutade kvart i 11 eftersom blivande sjuorna kom till skolan igen osv. :) Så nu har jag ätit lunch, chillat vid tvn och datorn. Ska strax börja plugga lite engelska. har läxa.

just nu
Ikväll ska jag till skolan igen. Ska spela gitarr på öppet hus. Så folk som är intresserade att börja i skolan kan se de olika profilerna. Elli är typ genomförkyld och kan typ inte sjunga. Så vi får se hur det går. Kanske kommer ingen som kan sjunga? som förra året. Krya på dig elli! <3

bild från förra årets öppna hus!
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0