vanlig måndag!

hejhej!
heeelt vanlig simpel månda, najs dag i skolan :) Bakade bullar på hemkunskapen ;) Slutade vid 4.
Har varit i forum nu ikväll oxå. igen haha xD nu shoppade jag faktiskt inte, jag handlade ;) hörlurar, hårspray och sminkväska vad det jag köpte. :) kollade på skor och lur oxå. Ska köpa nya skor sen och en telefon (Y) jag vill ha en ajfån!!! fast jag kanske ska köpa en! fast för mina egna pengar... då kommer jag va en fattiglap sen haha ;) men vi får se hur det blir!
Nu ska jag plugga en kortis och sen kolla lite på tv :)
Ses

den här bildens är nog en av mina favvosr. hon ser så maffig ut på nåt sett haha xD
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0